FAQ > Webshop

Alle info over het aankopen van marchandise in de webshop van RSCA

Hoe maak ik een account aan op de webshop?

  1. Surf naar shop.rsca.be
  2. Klik op het icoontje rechtsboven
  3. Meld je aan met je RSCA account of registreer en maak een RSCA account aan
  4. Na het aanmaken van je account kan je inloggen en aankopen

Hoelang bedraagt de levertijd?

RSCA werkt voor de leveringen van de webshop samen met zijn officiële logistieke partner DHL, die uw pakket via de DHL Express-dienst zal bezorgen.

De levering vindt plaats binnen 3 tot 4 werkdagen na de bestelling. Voor gepersonaliseerde shirts kan 1 tot 2 dagen extra nodig zijn.

Gepersonaliseerde artikelen in de categorie “Personaliseren” hebben een levertijd van 10 tot 12 werkdagen.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestellingen boven de €100 in België worden gratis verzonden, voor bestellingen onder €100 rekenen we €7,5 verzendkosten.

Meer info: https://shop.rsca.be/Klantenservice/Levering-retour/.

Wie krijgt korting bij de webshop?

Abonnees, Mauve Ket-leden en leden van de Nationale Loterij genieten van 10% korting op alle artikelen in de fanshop, behalve:

  • artikelen die het tegendeel vermelden (bv. samenwerkingen);
  • artikelen met kortingen;
  • VIP-box.

Houd er rekening mee dat de korting niet kan worden gecombineerd met andere promoties.

Zowel Mauve+ leden (Silver & Gold) als Mauve TV members krijgen geen korting.

Kan ik gekochte producten omruilen?

Ja, producten omruilen kan tot twee weken na de aankoop.

Let wel op: producten die in promotie verkocht werden zijn niet omruilbaar, net zoals bedrukte shirts.

Kan ik producten besteld via de webshop laten leveren in de fanshop?

Nee. De webshop levert rechtstreeks aan huis of in een afhaalpunt naar keuze. De fanshop is echter geen erkend afhaalpunt voor online bestellingen.

Is elk artikel dat beschikbaar is op de webshop ook beschikbaar in de fanshop?

Nee. De fanshop en webshop worden niet beheerd door dezelfde instelling en hebben daardoor niet dezelfde stock. Het kan dus dat bepaalde artikels uitverkocht zijn in de fanshop, maar wel nog online beschikbaar zijn.

Bovendien zijn er een aantal producten enkel beschikbaar via de webshop.

Kan ik producten besteld via de webshop laten leveren in de fanshop?

Nee. De webshop levert rechtstreeks aan huis of in een afhaalpunt naar keuze. De fanshop is echter geen erkend afhaalpunt voor online bestellingen.

purplebackground

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Als je vraag over de webshop niet in onze FAQ staat, helpt ons team je graag verder.