FAQ > Tickets, seats & hospitality

Alles rond tickets, business seats, reservaties, gasten, parking en gastronomy.

Hoe en wanneer geraak ik aan mijn (e-)tickets als vaste seathouder?

Als vaste seathouder, kan je steeds inloggen via het Business Portal.

Zodra een wedstrijd online wordt geplaatst door ons (ongeveer 2 weken voorafgaand aan de wedstrijd), kan je inloggen om je (e-)tickets te downloaden of om door te sturen naar genodigden.

Hoe koop ik extra seats als vaste seathouder?

Stuur een mail naar je vaste contactpersoon binnen RSCA of neem contact op via het contactformulier hieronder.

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Facturen worden bij voorkeur via mail verstuurd naar een onderling afgesproken e-mailadres, tenzij anders bepaald met onze boekhouding.

Onze vaste seathouders kunnen hun facturen steeds raadplegen op het Business Portal

Hoe kan ik business seats reserveren ?

Neem hiervoor contact op via het contactformulier of reserveer online.

Onze aanbiedingen voor specifieke wedstrijden zijn meestal in combinatie met één van onze gastronomy-formules.

Ik wens een wedstrijd bij te wonen voor een specifieke gelegenheid.

Neem hiervoor contact op via onderstaand contactformulier, vervolgens zoeken we samen naar de perfecte formule.

Kan ik mijn reservatie nog wijzigen of annuleren?

Een reservatie kan niet geannuleerd worden. Je kan wel naamswijzigingen (laten) doorvoeren via het Business Portal of door contact op te nemen via het contactformulier.

Moeten tickets verplicht op naam staan en afgedrukt worden?

Namen op de tickets zijn verplicht. Er kunnen controles worden uitgevoerd in combinatie met de identiteitskaart aan de ingang van het stadion.

Hoewel tickets via de smartphones met volledige helderheid en schermen zonder barsten ook gescand kunnen worden, is het afdrukken van tickets nog steeds het makkelijkste. Afdrukken in zwart-wit volstaat.

Ik wil gewone tickets aankopen.

Gewone tickets kunnen online aangekocht worden via ticketing.

Ik werd uitgenodigd als gast — hoe geraak ik aan mijn (e-)tickets en hoe weet ik of er gastronomy bij is?

Je dient je (e-)ticket(s) te ontvangen van de persoon of onderneming dat je heeft uitgenodigd. 

Staat er niets over gastronomy vermeld op je (e-)ticket, zit er geen gastronomy bij. Wend je bij twijfel tot de persoon of onderneming die je heeft uitgenodigd.

Ik heb tickets/matchday hospitality gekocht via Social Deal/vakantieveilingen.

Indien je tickets hebt gekocht via Vakantieveilingen/Social Deal kan je onderstaande stappen volgen om deze te verzilveren via onze site;

  • Surf naar https://ticketing.rsca.be/ en log in met je RSCA account.
  • Klik vervolgens op de link ontvangen van Vakantieveilingen/Social Deal
  • Kies de gewenste plaatsen en wijs per plaats een unieke Mauve ID in. Zorg ervoor dat elke persoon beschikt over een Mauve ID. Dit is verplicht volgens de voetbalwet daar elke persoon in het stadion in bezit moet zijn van een gepersonaliseerd ticket.
  • Voeg nadien per zitplaats de vouchercode toe die u heeft ontvangen via mail.
  • U ontvangt nadien een bevestigingsmail, de tickets zijn beschikbaar in de RSCA-app

Ik heb een VIP-box gekregen/gekocht.

Neem contact op met vipbox@rscanderlecht.be met vermelding van het referentienummer op de VIP BOX alsook je wedstrijdkeuze van de reguliere competitie. Vervolgens ontvang je de tickets via e-mail.

Is er parking voorzien?

Indien parking is inbegrepen voor jou specifiek, dan kan je je parkeerticket steeds terugvinden op het Business Portal. Als genodigde zou je dit ticket moeten ontvangen van de persoon of de onderneming die je heeft uitgenodigd.

Opgelet: parking is niet standaard inbegrepen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden in het stadion?

Betalen is cashless en kan met betaalkaart (Maestro, VISA, Mastercard,…). Vraag zeker je kassaticket aan het barpersoneel indien je deze wenst in te dienen.

 purple

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Staat je vraag over tickets, seats & hospitality niet in onze FAQ, helpt ons team je graag verder.