RSCA en de Nationale Loterij verlengen hun partnerschap

RSC Anderlecht en de Nationale Loterij hebben hun partnerschap verlengd. De Nationale Loterij blijft zo een trouwe partner van de club en blijft ook zijn naam verlenen aan het stadion, het Lotto Park.

RSCA en Lotto sloten een eerste samenwerking af in 2018. In die vijf jaar bouwden beide partners een sterk partnerschap uit. Beide merken spreken een bijzonder breed publiek aan en versterken elkaar in hun voornemen om de Belg te beroeren met bijzondere ervaringen.

Zo organiseert Lotto elk jaar tal van initiatieven voor onze supporters, waaronder de ‘RSCA Fanatico’-wedstrijd. Daarbij ondergaan onze trouwste fans verschillende uitdagingen in het stadion en beleven de winnaars uiteindelijk onvergetelijke ontmoetingen met de spelers.

Als product van de Nationale Loterij wil Lotto, dat dit jaar zijn 45ste verjaardag viert, dicht bij supporters staan en er voor iedereen in de samenleving zijn. Dat sluit naadloos aan bij de open, inclusieve houding die RSC Anderlecht uitdraagt naar al zijn supporters. RSC Anderlecht biedt Lotto ook het perfecte platform om de visibiliteit van hun merk te versterken, zowel in en rond het stadion als via de andere kanalen van de club.

CEO Non-Sports Kenneth Bornauw:

“We zijn verheugd om de samenwerking met de Nationale Loterij verder te zetten. Het Lotto Park is de afgelopen jaren voor iedereen een begrip geworden, een merknaam die staat voor passie en beleving van supporters. Het doet plezier om te zien dat de Nationale Loterij ons steunt in onze ambities en hiermee haar vertrouwen uitspreekt in de toekomst van onze club.”

Gedelegeerd Bestuurder van de Nationale Loterij Jannie Haek:

“Ik ben verheugd dat aan onze partnership met Sporting Anderlecht een vervolg wordt gebreid. Het valt toch uitzonderlijk te noemen dat de naam “Lotto Park” zich op erg korte tijd in het collectieve geheugen van de Anderlechtfan en bij uitbreiding van alle voetballiefhebbers heeft genesteld. De naamgeving van diverse zalen, stadia en andere locaties is trouwens inherent aan de strategie van de Nationale Loterij om elke dag opnieuw zo dicht mogelijk bij de Belgen te staan.”

Lees verder