Abonnee

IK WIL MIJN ABONNEMENT VERLENGEN

VERLENGPERIODE

Tijdens de verlengperiode heeft een abonnee de mogelijkheid om zijn eigen abonnementsplaats van het seizoen 2018 – 2019 te verlengen.      

  1. Online (via website of app): start op dinsdag 23 april en loopt tot en met zondag 16 juni.
    KLIK HIER
  2. Aan het loket: start op dinsdag 21 mei en loopt tot en met zaterdag 15 juni. 
    Klik hier voor de openingsuren.

VERPLAATSINGSPERIODE

Tijdens de verplaatsingsperiode kunnen abonnees een plaatsverandering aanvragen.

  1. Aan het loket: Een plaatsverandering kan enkel aan het loket worden aangevraagd: Vanaf dinsdag 25 juni tot en met zaterdag 29 juni. 
    Klik hier voor de openingsuren.

VRIJE VERKOOP

Tijdens deze periode kunnen personen, die het afgelopen seizoen geen abonnement hadden een abonnement aankopen.

  1. Online (via website of app): vanaf dinsdag 2 juli.
  2. Aan het loket: vanaf vrijdag 12 juli.
    Klik hier voor de openingsuren.

BNP-PARIBAS FORTIS ABONNEES

Abonnees die hun abonnement hebben aangekocht via BNP Paribas Fortis dienen hun verlenging en/of aanvraag te doen via het extranet van BNP Paribas Fortis.
Betalen is enkel mogelijk na goedkeuring van de aanvraag.

VERLENGEN     

Tijdens de verlengperiode heeft een abonnee de mogelijkheid om zijn eigen abonnementsplaats van het seizoen 2018 – 2019 te verlengen.      

  1. Online (via website of app): start op dinsdag 23 april en loopt tot en met zondag 16 juni.
     
    KLIK HIER
  2. Aan het loket: start op dinsdag 21 mei en loopt tot en met zaterdag 15 juni. 
    Klik hier voor de openingsuren.

VRIJE VERKOOP             

U kan vanaf dinsdag 2 juli een aanvraag indienen via [email protected] voor de aankoop van een abonnement. Voeg zeker uw attest van de sociale zekerheid aan uw aanvraag toe. Het aantal plaatsen is beperkt dus er zal een reservatielijst worden bijgehouden. Onze ticketing-dienst zal u contacteren van zodra er een plaats beschikbaar is.

Klik hier voor alle praktische info voor onze rolstoelsupporters.

VERLENGEN     

Tijdens de verlengperiode heeft een abonnee de mogelijkheid om zijn eigen abonnementsplaats van het seizoen 2018 – 2019 te verlengen.      

  1. Online (via website of app): start op dinsdag 23 april en loopt tot en met zondag 16 juni.
    KLIK HIER
  2. Aan het loket: start op dinsdag 21 mei en loopt tot en met zaterdag 15 juni. 
    Klik hier voor de openingsuren.

VRIJE VERKOOP             

U kan vanaf dinsdag 2 juli een aanvraag indienen via [email protected] voor de aankoop van een abonnement. Voeg zeker uw attest van de sociale zekerheid aan uw aanvraag toe. Het aantal plaatsen is beperkt dus er zal een reservatielijst worden bijgehouden. Onze ticketing-dienst zal u contacteren van zodra er een plaats beschikbaar is.
 

Tribune_RSCA_v2
Tribune_RSCA_v2

CAT 1 PREMIUM

€600
W16 W17

CAT 1

€560
W2 W15 W18 E2 E5 E6 E13 E14

CAT 2

€520
W13 W14 W19 E12 E15

CAT 3

€460
E1 E7 E11 E16

CAT 4

€380
W1 W11 W12 E17 E18 E8 E9 N5 N6 N11 N12 N13 N14 N15 N16 N17 S11 S12 S13

Pitch

€230
N1 N2 N3 N4 S1 S2

-18 Year Pitch

€160

-18 Year Seats

€230

18-26 JAAR

€300

Blind man walking icon

€160

Wheelchair

€160
Wheelchair

ÉÉN KAART, ALLE VOORDELEN

Middel 27

Bespaar

Door een abonnement te nemen, bespaar je een aanzienlijk bedrag ten opzichte van individuele ticketprijzen.  

Middel 35

Geen gedoe

Geen gedoe of stress om een plaats. Als abonnee bent u zeker dat u alle reguliere wedstrijden kan bijwonen evenals alle Play-off wedstrijden.

Middel 28

Fanshop korting

Geniet een heel seizoen lang van 10% in de officiële fanshop en op de officiële webshop, zelfs op het nieuwe shirt. 

Middel 31

Voorrang op Croky Cup (Belgische Beker)

Als abonnee krijgt u vanaf volgend seizoen ook de kans om als eerste tickets aan te kopen voor de Croky Cup.

Middel 29

Tweedehandsmarkt tickets

Lukt het eens niet om paars-wit te komen aanmoedigen? Verkoop uw plaats door en recupereer op die manier een deel van het aankoopbedrag.

Middel 30

Meer wedstrijden

Krijg gratis toegang tot wedstrijden van de beloften, jeugd en het dameselftal.

VRAGEN

Vragen in verband met het geld op uw abonnement, verplaatsingen, facturatie, …?

  • Het bedrag dat u nog op uw abonnement 2018-2019 heeft staan, zal automatisch overgezet worden naar uw nieuw abonnement. Voor meer info klik HIER.
  • Het is NIET mogelijk om telefonisch of via mail een abonnement aan te maken/vragen.
  • Abonnementen die via overschrijving worden betaald worden NIET verwerkt.

U kan met al uw vragen en/of opmerkingen terecht bij onze Ticketing-dienst.

Adres loket: Theo Verbeecklaan 2 - 1070 Brussel
Klik hier voor de openingsuren van het loket.

Tel: 02 529 40 67
Telefonisch bereikbaar enkel op weekdagen tussen 10u – 17u

E-mail: [email protected]